Интернет-магазин красной икры IKRA.ua

×
(044) 451-54-22   38 (098) 905-00-01   Контакти Допомога | Пошук | Мапа сайту | Корзина | Реєстрація                 ВХІД

Скарга Президенту України

Komisarov Komisarov

Скарга підприємця К.Ю. Коміссарова Президенту України та в Генеральну прокуратуру в Івано-Франківській прокуратурі не була розглянута по суті

 

 

Вих. № 19/1/09-12                                           Президенту України

від 19 вересня 2012р.                                     пану В. Ф. Януковичу,

Адміністрація Президента України,

м. Київ, вул. Банкова, 11,

поштовий індекс: 01220

 

Копія:

1.Генеральному прокурору України

пану В. П. Пшонці,

Генеральна прокуратура України,                                                    

м. Київ, вул. Різницька, 13/15,

поштовий індекс: 01601

                       

                                                                      2.Прем’єр-міністру України                                                                          пану М. Я. Азарову,

Кабінет Міністрів України,                                                                                                      

м. Київ, вул. Грушевського, 12/2,                                                   поштовий індекс: 01008

 

 

С К А Р Г А

 

Шановний Вікторе Федоровичу!

 

На підставі положень ст. ст. 102 та 106 Конституції України звертаємось до Вас з цією скаргою стосовно грубого порушення керівних вимог ст. 19 Конституції України шляхом зловживання своїм службовим становищем і нехтуванням засадами дотримання законності в цілях завдання значної шкоди нашому підприємству певними посадовими особами Управління служби безпеки України в Івано-Франківській області, Івано-Франківської митниці та Івано-Франківської обласної санітарно-епідеміологічної станції, що підтверджується такими фактами:

 

Наше Приватне виробничо-комерційне підприємство «Камчадал-Плюс», з місцезнаходженням у місті Івано-Франківську, вже тривалий термін часу здійснює імпортування в Україну високоякісних сортів риби і морепродуктів, зокрема консервованої ікри з лососевих порід риб, вироблених з найсвіжішої якісної сировини безпосередньо на місті її вилову - півострові Камчатка (Російська Федерація) підприємствами нашого зовнішньоекомічного партнера - Товариства з обмеженою відповідальністю «Орландо», що знаходиться у місті Петропавловськ-Камчатський.

Якісні показники такого продукту ТОВ «Орландо» як ікра лососева зерниста було підтверджено висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.02.2011 р. № 05.03.02-03/6999, виданим санітарно-епідеміологічною станцією Державного управління справами з показниками сумарного вмісту консервантів: сорбінової кислоти Е 200 та бензоату натрію Е 211 (в перерахунку на бензойну кислоту) не більше 2000 мг/кг.

Отже, ніяких зауважень, застережень та претензій з сторони відповідних державних контрольних органів України щодо імпортованої з Російської Федерації ікри лососевих риб наше підприємство до листопада 2011 року не мало і не могло мати.

Натомість, листом від 15.11.2011 р. за вих. № 8/1-1441 за підписом начальника Управління служби безпеки України в Івано-Франківській області Г. Грищенка на ім’я начальника Івано-Франківської митниці Ячкурінського О. О. було запропоновано провести спільну перевірку дотримання вимог чинного законодавства при ввезенні в цей час партії ікри лососевих риб зернистої 1 сорту з проведенням оперативних заходів всупереч вимогам норм Кримінально-процесуального кодексу України, ст. ст. 24 та 25 Закону України «Про службу безпеки України», ст. ст. 8 та 9 Закону України «Про оперативно-розшукову діяльність».

Внаслідок цих неправомірних дій 25 листопада 2011 року митницею за участю двох співробітників УСБУ в Івано-Франківській області було проведено митний огляд зазначеного товару і складено відповідний акт, яким було засвідчено відповідність кількості, маркування та ваги товару (брутто і нетто) відомостям, заявленим в митній декларації, і виявлено тільки невідповідність опису товарів (пересортицю з вини відправника) даним, зазначеним у ВМД.

Але на цій підставі, 29листопада 2011 року митницею на замовлення УСБУ в Івано-Франківській області було безпідставно  сфальсифіковано неправдивий протокол про порушення митних правил шляхом недекларування нашим підприємством товару в кількості (яку в протоколі не зазначено?) вагою 50,76 кг, що не відповідає дійсності, оскільки: згадуваним актом митного огляду товарів не встановлено будь-яких розбіжностей у вазі (вазі брутто і вазі нетто) товарів даним, зазначеним у ВМД, без будь-якого перебільшення ваги на 50,76 кг.

В результаті цього недолугого службового підроблення названого протоколу наше підприємство було незаконно обвинувачено у порушенні митних правил і на цій підставі нам було відмовлено в митному оформленні товару, а уповноваженого нашого підприємства для роботи з митними органами незаконно притягнуто до адміністративної відповідальності у виді штрафу за порушення вимог ст. 340 Митного кодексу України?

Далі більше, вочевидь зрозумівши незаконність своїх дій, УСБУ в Івано-Франківській області тільки 06 грудня 2011 р. звернулось з поданням на отримання дозволу на витребування документів та взірців товару у ПВКП «Камчадал-Плюс» до Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області та одержало такий дозвіл за відповідною постановою суду.

При цьому, особливу увагу привертають до себе неправомірні дії старшого оперуповноваженого Управління служби безпеки України в Івано-Франківській області Кучери Я. В., який повністю ігноруючи положення ст. 62 Конституції України встановив без обвинувального вироку суду вину посадових осіб нашого підприємства у «злочинній змові, переслідуючи корисливу мету, а саме ухилення від сплати митних та податкових зборів під час розмитнення товарно-матеріальних цінностей, що вони упродовж 2011 року налагодили дієвий канал контрабандного ввезення з приховуванням від митного контролю високоліквідного товару – «ікра лососевих риб», тощо, що підтверджено цією постановою судді Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Островського Л. Є.

Окрім цього, в постанові зазначено, що за інформацією названого оперуповноваженого «якісні показники продукції не відповідають прийнятим нормам по вмісту сорбінової кислоти та уротропіну, що, в свою чергу, може завдати шкоди здоров’ю людей». І, отже, з метою «документування» цих  примарних припущень щодо факту контрабанди, тобто придання законного вигляду одержанню замовних доказів незаконним шляхом, з явним порушенням положень ч. 3 ст. 62 Конституції України, вказаний оперуповноважений звертається з неправдивим і незаконним поданням до суду для надання дозволу на проведення виїмки документації нашого підприємства і відбору проб товару для встановлення вже відомих йому звідкись перевищень вмісту сорбінової кислоти та уротропіну?

Таким чином, обґрунтувавши свої вимоги неправдивими і незаконними відомостями, УСБУ в Івано-Франківській області одержало дозвіл суду на проведення відповідних оперативних заходів згідно з вимогами норм Кримінально-процесуального кодексу України стосовно виїмки документів і одержання речових доказів шляхом відбору зразків товару.

Але всупереч процесуального порядку, визначеного зазначеним Кодексом, відбір зразків товару здійснюється співробітником митниці, якою не було одержано дозвіл суду на таку процесуальну дію, без складання такого процесуального документу як протокол. Це засвідчує акт про взяття проб і зразків товарів від 09.12 2011 р. Івано-Франківської митниці.

Також цим актом підтверджено, що зразки відбиралися з порушенням вимог Митного кодексу України щодо обов’язкового одночасного відбору і опечатування контрольних зразків товару для забезпечення арбітражного лабораторного дослідження, без участі власника товару і були відправлені не до дослідницької лабораторії, а до УСБУ в Івано-Франківській області.

УСБУ в Івано-Франківській області замість проведення такої процесуальної дії в межах відкритої ним справи як призначення криміналістичної експертизи одержаних зразків товару, замовляє проведення лабораторного дослідження цих зразків Івано-Франківській обласній санітарно-епідеміологічній станції, незаконно перебравши на себе повноваження санітарного інспектора і головного санітарного лікаря, визначені Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів».

Розуміючи при виконанні такого замовлення незаконність своїх дій, обумовлену недотриманням вимог розділу VIIМіжнародна торгівля зазначеного Закону, названа СЕС видає недостовірні висновки тільки стосовно наданих їй зразків товару, що підтверджено її супровідним листом до УСБУ від 15.12.2011 р. за вих. № 05-17/5373/13, в якому взагалі не ведеться про заборону ввезення в Україну і обігу товарної партії, або її перемаркування.

Але вже в наступному листі від 16.12.2011 р. за вих. № 05-17/5391/13  СЕС перекручуючи зміст, зокрема п. 3 ст. 51 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» на вимогу УСБУ надає роз’яснення що на підставі виданих нею незаконних протоколів наша партія товару не підлягає ввезенню в Україну при цьому перебравши на себе повноваження прикордонного санітарного інспектора з прикордонного пункту пропуску товарів.

Слід зауважити, що наш товар в прикордонному пункті пропуску пройшов державний стандартний санітарний контроль без будь яких зауважень і прикордонний санітарний інспектор не видавав нам розпоряджень щодо перемаркування товару або  проведення розширеного санітарного контролю товару в митниці за місцем його призначення, який включає проведення лабораторних досліджень визначених направленням прикордонного інспектора, або у виключному випадку за відповідним розпорядженням Головного санітарного лікаря України.

А за таких обставин протоколи Івано-Франківської обласної санітарно-епідеміологічній станції стосовно начебто неправильного маркування та застосування такого консерванта як бензоату натрію Е 211 начебто забороненого в Україні, а також перевищення вмісту консерванта E 239 - Уротропін (гексаметилентетрамін) Urotropin Hexamethylenetetramin повністю сфальсифікованими і незаконними, що підтверджено також фактами того, що зразки товару не відбиралися санітарним інспектором, відсутністю контрольних зразків і на цій підставі незаконним усуненням нашого підприємства від законного права оскарження протоколів СЕС шляхом проведення арбітражних лабораторних досліджень в арбітражній (референс) лабораторії.

Адже такі недостовірні висновки СЕС беззаперечно спростовуються згаданим на початку цієї скарги висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.02.2011 р. № 05.03.02-03/6999 і Переліком харчових добавок, дозволених для використання у харчових продуктах, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 12 від 04.01.1999 р., що визначає консерванти E 211 - Бензоат натрію Sodium Benzoate і E 239 -Уротропін (гексаметилентетрамін) Urotropin Hexamethylenetetramin дозволеними в Україні для використання у харчових продуктах, зокрема, згідно з МБТіСН №5061-89 від 01.08.89 р. визначена галузь застосування цих харчових добавок, а саме: ікра зерниста лососевих і осетрових риб, ікра рибна пробійна і делікатесна.

Натомість, ні наше підприємство, ні  Івано-Франківська митниця не одержували встановлених законом будь-яких офіційних розпоряджень безпосередньо від СЕС щодо заборони ввезення в Україну і розмитнення нашого товару з причин його непридатності до споживання людиною.

Таку функцію незаконно перебрало на себе УСБУ в Івано-Франківській області, яке з посиланням на виготовлені на її замовлення неправдиві протоколи досліджень повідомило тільки митницю про своє рішення як державного органу санітарного і гігієнічного нагляду і контролю щодо заборони розмитнення частини нашого товару з викладених причин, що засвідчує лист УСБУ від 29.09.2012 р. № 00/К-5/7/8-1981, в якому, доречи, зразки дослідженого СЕС вже товару вимірюються десятками ящиків і, що вже виглядає як звичка до недостовірності,  навіть методом такого дрібного шахрайства в змісті офіційного документа державного правоохоронного органу.

В результаті викладених фактів беззаконня фальсифікації офіційних документів названих державних органів, свавільного перевищення своїх повноважень певними посадовими особами, їх неправомірного впливу на суддів судів різних інстанцій, перешкоджання законному оскарженню результатів неправомірного дослідження, безпідставно не розмитнена частина нашого товару стала непридатною для використання у зв’язку із закінченням строку його придатності, що завдало значної шкоди нашому підприємству, споживачам і державному бюджету України в частині недоотриманих податків.

На підставі непідтвердженої інформації одержаної з неперевірених джерел ми припускаємо, що в цій справі присутні такі обставини як прояв недобросовісної конкуренції та корупційна складова, оскільки в такому негативному результаті можуть бути зацікавлені тільки наші конкуренти і певні службові особи СБУ, що могли безпідставно порушити наведене провадження тільки з мотивів особистих інтересів матеріального характеру, але розслідування таких питань перебуває за межами нашої компетенції.

 

На підставі викладеного і названих норм законодавчих актів України,

 

просимо Вас, особисто:

 

1.       Вжити необхідних заходів для проведення за цією скаргою ретельної перевірки органами Прокуратури України додержання законності та належного виконання своїх службових обов’язків відповідними посадовими особами Управління служби безпеки України в Івано-Франківській області,Івано-Франківської митниці та Івано-Франківської обласної санітарно-епідеміологічної станції.

 

2.       Забезпечити якнайшвидше вирішення питання про притягнення винних осіб до відповідальності та відшкодування завданих нашому підприємству матеріальних збитків.

 

 

З повагою,

Директор ПВКП

«Камчадал-Плюс»                                                Комісаров К. Ю.

ГубернаторЪ Камчатки

ГубернаторЪ Камчатки

Настоящая красная икра с Камчатки!

Leave a comment

*
*
*

ТОВ «ГубернаторЪ Камчатки» — головне підприємство у великій структурі, що контролює виробництво, вилов лососевих, відбір ікри-сирцю, виробництво розвісної ікри, її розфасовка, доставка й реалізація в торговельних мережах України, Росії й зарубіжжя. Червона ікра наших торговельних марок «Губернаторъ Камчатки» і «Камчатський Посол» проводиться й розфасовується безпосередньо в районі вилову риби-сирцю.

 

 

Купити червону ікру

Продукція нашої компанії широко представлена ​​у всіх великих торгових мережах України. А також Ви можете замовити доставку ікри через наш інтернет-магазин - ikra.ua